PREMIÄR!

Sofie Carlssons blogg med medarbetare är härmed
stolta att presentera kanske årets näst största händelse.
En premiär, av det slag, som ingen tidigare har skådat.
Nånting att berätta om för barnbarnen, framför brasan.
DU vad där, när det hände, lixom.

Och ja, vad är det då som är så jäkla speciellt?

SOFIES FÖRSTA BLOGGINLÄGG FRÅN BALKONGEN!

ja, här sitter jag i kjol och linne och bloggar live på
balkongen i cirkus 20 graders umeå-värme. hur
fantastiskt är inte det? nu har sommarens balkong-
följetong
startat. hang on, när vädret tillåter kommer
mer!

adjöken.


Kommentarer
Postat av: malin

oooh, jag vill också sitta med dig på din balle o blogga.. få jag lov? jag vill kma o hälsa på NU NU NU .. ja vill också ha sol o fint .. ja saknar dig!

2009-05-11 @ 20:25:21
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0