update.

ja, efter en halv veckas uppehåll är jag tillbaka.. har hunnit med
att köra bil från nordmaling till strömsund med en gördis som
pratade om allt från sykurser och kortspel till om hur mycket hon
längtade till sommaren så att hon äntligen fick flytta till stugan
och väva massor av mattor. men det var trevligt.
sen har jag också hunnit med att supporta strömsunds krogliv
med inträde, en drink och en cider. man måste ju ställa upp för
sin hembygd. men kul vill jag inte direkt påstå att det var. men
det var trevligt att träffa vännerna före vi gick på krogen. hade
väldigt mysigt på görans altan, med chips, värmeljus och infra-
värme.
en slöfredag och en medelmåttig lördag har gått. nu ska jag
packa ihop min väska och göra klart allt inför morgondagen när
jag ska dra till frösön/lövsta för att spela lite fotboll. det gör mig
gott att få stilla abstinensen lite. jag gissar att det här är den
enda matchen som jag kan vara med på på vårsäsongen. tråkigt
med sant..
sen blir det en lika spännande bilfärd hem till umeå igen. och jag
kan tillägga att jag har rejäl ångest över att jag inte pluggat något
alls sen i onsdags. men det tar jag tag i på måndag.

nu : packa.
sen : sova.
senare : hämta jon.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: MALIN

KOOOOM HEEEM IGEN!

2009-05-06 @ 14:35:05
URL: http://amallans.blogg.se/
Postat av: malin

Meen, ja gillar o byta trosor ju .. Dont you get it? ;) Kung. Ring mig nån dag, Im out of money at my phone.

2009-05-07 @ 08:20:11
URL: http://amallans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0