sofie goes zombie..

worst night ever. snudd på iallafall. kunde aldrig somna. med aldrig menar
jag inte före två. det är väl ingen match, tänker du benice. men för mig 
som brukar sova typ åtta timmar är typ tre och en halv timme som att inte
sova alls.. är faktiskt förundrad över att jag ens är vaken nu. när jag skulle
göra frukost var jag så trött, att jag upptäckte när jag kom till soffan, att jag
glömt att smöra mackorna.. 
det återstår ju att se om jag orkar med en hel dag till halv fyra, eller om jag
lämnar wo. efter mitt acne-doktors-besök.. 

adjöken. 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oh fan, jag lider med dig Snoffy! Själv ligger jag fortfarande under täcket, har värk i kroppen sen igår ;)

2009-11-17 @ 10:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0