sofie is tierd.

hur f*n kan man bli så trött? ibland kan man ju misstänka att det har något
med vädret att göra. nej, jag är inte ironisk.

sitter och skriver om instabil angina pectoris (kärlkramp, för de oförstående)
och ögonlocken blir bara tyngre och tyngre. så just nu funderar jag på om jag
bara ska skita i det för stunden, eftersom jag inte behöver vara klar förens på
onsdag. ska nog vänta på min bok som förhoppningsvis kommer på måndag
eller tisdag också. 600kronor HEJDÅ. jippikajej! mer studentlitteratur åt folket!
eller? 

ikväll blir det träning och handling på maxi. helghandling typ. men först blir det
nog en nap på soffan innan jon kommer hem.

adjöken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0