sofie & jon städar.

puh. nu har jag och min bättre hälft städat HELA lägenheten. det behövdes
verkligen och man känner hur jäkla skönt det är när det är rent och fräscht
hemma.. man mår ju som nästan lite bättre. hur vuxen låter jag inte nu?
dagen till ära har jag varit ledig OCH pluggfri för första gången på länge..
tog sovmorgon, fast jag sov inte längre än till kvart i nio. spenderade första
halvan dagen i soffan, andra halvan med att städa köket, handla och träna.
och som sagt, vi avslutade dagen med städning. det känns som man har
varit ganska effektiv idag. imorrn börjar jag inte förens kl ett, så det blir
lunch med mor&moster innan jag börjar..

nu väntar vi på desperete housewifes.. och jon sa nåt om vaniljglass ;)

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0