sofie kan pvk.

idag är en bra dag. jag har satt min första pvk. jag har gett min första subcutana
injektion och tränat massa annat.. alltså pvk och injektionen har jag satt på riktiga
människor. faktiskt riktigt roligt. men svårt också. och det värsta är att eftersom
jag ska vara inom äldrevården på min praktik kommer jag med största sanno-
likhet in att få öva på dessa grejor då.. utan det kommer att få vänta tills nästa
praktik.. inte kul.

idag har äntligen min bok kommit så när jon slutar ska vi åka och handla och så
ska jag hämta boken. så ikväll blir det till att göra färdigt om angina inför träffen
med basgruppen imorrn.

nu ska jag blunda fem minuter innan jonken slutar.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0