sofie made it!

YES! jag klarade både läkemedelsberäkningen och mikrobiologitentan!
känns så jäkla skönt. var helt inställd på att kugga på läkemedels-
beräkningen. när jag såg att jag klarat den blev jag så jävla glad, att
jag slog lotta så hårt i ryggen så jag själv fick ont i handen. sorry, lotta.
och min prins hade till och med köpt blommor till mig eftersom jag varit
så duktig och klarat tentorna
. kan man annat än älska han? <3

imorgon bär det av hem till ström över helgen. eller ja, tills på fredag.
sen blir det föling tills på lördag och därefter alanäs från lördag till
söndag. ja, vi passar som på att hälsa på på riktigt när vi är hemma..
nästa gång vi kommer hem blir det östersund med julbord på arctura.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Linda

mn guud så söt jonken är! :) sådanna som han växer inte på träd, sofie :)

2009-11-19 @ 15:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0