sofie har varit på stan.

jag har just ätit den suraste clementinen ever. jag undrar om det egentligen
var en citron? jag tvingade iallafall i mig hela i hopp om lite c-vitaminer.
idag har jag tränat, lyssnat på lite videoföreläsningar och varit på stan med
laget. jag shoppade lite hemliga saker, nya trosor, ny mascara och en ny
sladd till förstärkaren så nu kan vi äntligen lyssna på spotify igen! (så nu får
du inte låna det längre, linda ;) )

imorgon blir det plugg för hela slanten. och lite träning, typ. intressantare än
så blir det inte. men eftersom ni vet hur disiplinerad jag är när jag "hemma-
pluggar" så kan man utan svårighet räkna ut att jag förmodligen kommer att
blogga en hel del imorgon också. yes. och kolla facebook tio tusen gånger.
och tycka att det är jätteroligt att dammsuga, städa och diska. yeah.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jönsa, ja jag skrev ju om det för några inlägg sen ;)

2009-10-06 @ 20:40:00
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0