sofie blickar framåt..

med tanke på lottas senaste inlägg om julklappar kan jag inte vara sämre.
igårkväll tog jag upp den fruktade diskussionen med jon. ska vi ha någon
julgran eller inte? nog för att vi inte kommer att vara hemma här just över
jul kanske, men man för tusan klä den typ första advent. man blir väl inte
dödsdömd för det? jag tyckte att vi nog kunde köpa en plastgran och lite
fint pynt på ikea. men sedär blev det stopp. ingen plastgran. vi skulle ut i
skogen och hugga oss en riktig gran. jag frågade jon vart vi skulle kunna
hugga den här i umeå, svaret blev överallt. frågan är hur mycket man får
böta för granpallning. det kanske är lika bra att börja spara nu och ta med
det i beräkningarna. men en julgran ska vi minsann ha i år iaf. förra året
hade vi ingen eftersom vi skulle flytta i mellandagarna.. men i år då jävlar!

och julklapparna, vad, hur, när, ska man köpa? och till vem? jag har inte
en aning om vad man ska köpa i julklapp. men med den taskiga ekonomi
man har som student så är det nog snart dags att börja. några tips på vad
man kan köpa till diverse sambo, mor&far å lillebror och resten? öppen för
förslag..

nu ska jag kika färdigt på vakna med the voice sen blir det plugg för hela
slanten hela dagen lång. kanske lite träning också?

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tar jocke studenten nästa år? I så fall - flytta hemifrån grejer! Och han har väl ingen aning om dom är från dollar eller ej, haha :)

Tips från coachen till Jönsa!

2009-10-07 @ 13:10:11
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0