sofie är sjuk.

tjenixen. eftersom jag var så extremt flitig igår och pluggade hjärnan ur mig så
blev det inget inlägg. (haha, vilket skämt. jag hann med både intersport, jula och
hemmakväll för att hyra film som vi sen såg på
)

imorse klev jag upp med tuppen (som ibland kallas för jon) och såg lite på vakna,
käkade frukost och vid halv åtta satte jag igång med plugget. har hållit på hyffsat
disiplinerat fram tills nu, när jag blev färdig med instuderingsfrågorna till den
fantastiska farmakologin. yes, nu är det bara till att börja repetera. imorgon ska
vi också ha en liten frågestund med stickan så förhoppningsvis är det väl en del
saker som klarnar då också. och sen hoppas jag att jag får min klinisk kemi-bok
idag. annars blir det bråttom. det är nämligen det jag tänkt ägna mig åt efter lunch,
som förövrigt idag kommer att bestå av en hamburgare med bröd.

och för att ni ska tycka lite extra synd om mig såhär i pluggtider kan jag som grädde
på moset tillägga att jag tror att jag har feber. och så har jag konstigt ont i halsen på
nåt sätt så jag mår illa.. (då är det passande med hamburgare, jag vet) jag är sjukare
än vanligt, med andra ord.

nu ska jag plugga vidare ett tag till innan det är dags för lunch.

adjöken.

och eftersom jag varit så snål med bilder på sista tiden kommer några stycken här



sara posar i bärplockar-outfiten



i bärskogen. lägg märke till den "självlysande" mössan ;)



jon & jörgen i älgskogen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0