sofie har varit lat..

idag har varit en pinsamt ineffektiv dag. jag pluggade lite (med betoning på lite)
klinisk kemi innan jag for ner på skolan för frågestund med stickan. sen har jag
pluggat.. NOT. ingenting. jag har varit duktig och lagat lyx-onsdags-middag till
mig och bäjb. blev ungsrostade rotfrukter och kyckling och en guuuudomligt god
kall sås (yes, jag gjorde den själv ;)) vi firar ju faktiskt 8 månader som förlovade.
fast vi brukar inte direkt fira månader, det var mest så att jag var sugen på kyckling :P

efter middagen tog jag och jon tag i lägenheten och städade toan och dammsugade
hela skiten. så nu är det reeent. ett tag iaf. ska också bädda rent innan vi går och
lägger oss. så man kanske ska kosta på sig en dusch innan man går och lägger sig?

tror jag ska plugga en sväng nu, sen ska jag och honey se på film.. wallander..

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0