sofie jular mera..

eftersom vi tjuvstartade med lussebullar igår, så kunde jag ju inte vara
sämre idag. jag och jonken åkte på strömpilen för att handla.. gick in på
systembolaget en sväng, och vad hade dom inte där? jo, GLÖGG. jon sa
att vi kunde vänta. men det kunde vi minsann INTE. den kan ju vara slut
nästa gång vi kommer dit.. så igår lussebullar. idag glögg. fast vi har ju
såklart inte druckit den.. den är förbjudet tills typ början av december.

har pluggat en hel del klinisk kemi idag. men det känns ändå som det är
långt kvar till tentan.. det är inte lätt, vill jag lova. alla prover. höga, låga
värden.. fuck. inte kul. inte kul.

imorgon blir det bibblan. lotta kommer vi tio och benice ska roa sig med
venprovtagning.. ska plugga järnet. måååååste klara tentan!

nu går jag och lägger mig. min trötta karl gick och la sig för typ en halv-
timme sen..

adjöken.

Kommentarer
Postat av: vickis

Jag kan muntra upp dig med att tentan till klinisk kemi var superlätt.. jag hade inte pluggat någonting och var ändå ett poäng från VG. Det var kryssfrågor på tentan och vi skulle nog inte kunna några referensvärden tror jag.. kanske på de vanligaste som typ Hb och Kalium :P

2009-10-19 @ 10:29:23
URL: http://vickiswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0