sofie kapar..

klockan är typ tjugo över nio. jag har kapat ytterliggare några ord från
tentan.. dock måste jag fortfarande bort med typ 150 ord. skit också.

igårkväll var det myskväll på mariehem. det var popcorn, kladdmuffins,
chips och massor av tv. idol & greys anatomy. yes. riktigt trevligt..

idag ska jag till tandis klockan två. efter det ska jag cykla till lotta och
hämta igen mina böcker. jag tänkte också försöka promenera ner på
affären och handla lite till middagen. idag tänkte jag och jonken äta
renskavsgryta med potatismos. mums fillibabba. å senare ikväll ska
jag fika på stan med nkk-malin. treeeevligt. hon åker ju snart till norge
och jobbar så det blir nog som ett litet hejdå-fika.

nu ska jag försöka kapa bort lite mer ord.

adjöken.

ps. melvin, har pålle&britta blivit så moderna att dom skaffat dator,
eller hade du släpat med din hem till dom? ds.

Kommentarer
Postat av: Melvin

jag släpade med min dumbruk till dem ;)



Ps. Som du förstår så var det även jag som skrev tidigare kommenterer.. Tror int pappa dug till de ;) ds.

2009-10-01 @ 10:43:07
Postat av: annie

Såffi, Du är så rolig ! :D

2009-10-01 @ 14:52:18
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0