sofie längtar hem..

torsdag, härliga torsdag. eller? dagen till ära har jag framkallat typ 170 bilder
på internet. får dom väl kanske i början på nästa vecka. också såg jag att
mina skor från hm har levererats nu, så har jag tur får jag dom imorgon. har
jag otur får jag dom på måndag. jag har också pluggat en del.. men det känns
dom det är långt kvar till tentan. upp med tuppen imorrn och plugga innan vi
far till ström. jon slutar tidigt så vi åker så fort som möjligt. så skönt att hinna
hem innan det blir mörkt, till middag och till idol.

på lördag blir det mys med flickorna (tror jag?) officiell förfrågan till brudarna:
när? var? hur? dock så kommer kvällen att bli lugn för min del, måste plugga
på söndag. känner att jag inte kan slösa en dag innan tentan..

adjöken.


Kommentarer
Postat av: annie

du får nog höra med de andra brudarna för jag kan tyvärr inte vara med eftersom jag ska flytta in med min karakarl :) Men du får gärna kika in , hade varit roligt att träffa dig snöggo !

2009-10-29 @ 21:52:37
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0