sofie lever part 2.

som föregående inlägg antydde har min bloggfrånvaro inte berott på att jag dött,
eller ja. inte fysiskt iallafall. ibland har jag dött psykiskt, mitt i allt plugg. hjärnan
har lixom sagt upp sig och lämnat jorden för outer space. som tur är tog hjärnan
sitt förnuft och återvände..

för att kort summera helgen så har den varit trevlig. fredag var det mys hos fanny
med lotta, anna, jon och peter öberg. (haha, ja, pappa. jag var bara tvungen att
dra den där skitroliga historien om din vän, peter öberg)
efter lite trevligt prat och musiklyssnande drog vi ut på corona. hyffsat skoj faktiskt!
mådde som en prins(essa) på lördagen och på kvällen vankades skitgod middag hos
pernilla och jonas. pernilla lyckades efter många om och men göra världens godaste
inbakade fläskfilé! :)
igår, söndag, tillbringade jag och lotta dagen med att plugga. eller ja, halva dagen
iallafall.. (vart det här en kort summering?)

idag var dagen med stort D. två (2) tentor skulle skrivas och hur det gick sen!
trodde minsann inte att jag skulle ha några större problem med famramkologin
utan att klinisk kemi skulle bli det största problemet. men tji fick jag. det vart ju
totalt tvärt om. kllinsik kemi-tentan var inte så värst svår.. men farmakologin??
fy tusan. det kan ha gått exakt hur som helst.. återstår att se. förhoppningsvis
rättar han tentorna hyffsat fort..

ikväll blir det promenad runt nydala med lotta och jonken. ut i friska luften! hade
väl tänkt ikus, men med tanke på att jag är förkyld (igen) så mjukstartar vi..
kanske blir nåt lite lättare pass imorrn. och plugg på mb blir det. det är bara till
att börja om. vi går ut hårt!

nu ska jag diska och stöka undan lite..

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0