sofie pluggar. NOT.

här sitter jag nu. en hel dag senare. har hunnit med plugg (mycket lite!),
ett besök på hälsocentralen, lagat gooood kyckling till middag och nyss
tränat pump. sådär lagom effektivt.

imorgon blir det mikrobiologi för hela slanten. och jag kom på att jag nog
glömt att nämna att jag klarade BÅDE farmakologin och hemtentan som
vi gjorde för några veckor sedan.. sååå skönt. väntar nu bara på svaret
på klinisk kemi-tentan. dock så har jag lite ångest inför tentan på måndag.

nu ska jag duscha och sen kika på tv resten av kvällen. NO PLUGG!

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Jag stod inte med där iaf :/ Men faan de! Gjorde jag inte ETT mål? Nää nuu har jag nåt att fundera på^^

2009-10-28 @ 22:23:39
URL: http://malinpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0