sofie sticker till iksu.

nu sticker jag på iksu. lotta är sjuk så hon stannar nog hemma..
har faktiskt varit duktig och (nästan) disiplinerad idag. pluggade
från typ nio till halv tre.. med ett avbrott för lunch på cirkus 20
minuter och ett antal "bensträckare" med lite facebook-kik. typ.
tycker faktiskt att jag har varit flitig idag. blir kanske lite mer
plugg efter iksu också, om jag orkar vill säga. fast jag kanske
måste tvinga mig att orka, med tanke på hur mycket det är vi
ska lära oss inom loppet av två veckor.

ikväll är det greys också! :) det och halv åtta hos mig är ett
måste! fast ibland är det svårt att överttala jon att se på ett
matlagningsprogram istället för 2½ men.

men jaja, nu sticker jag på iksu. återkommer väl kanske ikväll.
annars får ni hallå tillgodo tills imorgon.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0