sofie presenterar konstiga namn.

ja, hur lång tid tog det? haha. typ en och en halv timme av plugg.

men nu kanske jag kan säga att jag är klar med tentan.. eller, nä.
jag måste "korrekturläsa" som det så fint heter och plocka bort
typ 300 ord. hur jävla lätt är det? är det ingen annan i min klass
som kan klaga på att ordgränsen är för snäv? verkar inte vara
bara jag som har det problemet, enligt en liten klassdiskussion på
facebook. och då kan man ju undra, vad gör alla på facebook när vi
har hemtenta? verkar som det kanske är flera som har lika svårt
som jag med disiplin hemma.

satt iallafall nyss (ja, jag sa ju att jag hade svårt att vara disiplinerad)
och kikade på ÖPs hemsida. förstasidan var att en liten pojke hade
fått rätt att heta Q, efter den ena överklagningen efter den andra.
det fanns också en lista om namn på flickor och pojkar som blivit
stoppade och gödkända. dock tycker jag den listan var lite snäll. så
jag tänkte härmed bjud på lite, jag citerar; "mindre vanliga, men likväl
fullt existerande förnamn (dock inte alltid tilltalsnamn)" slut citat. om de
är godkända eller inte kan jag tyvärr inte uttala mig om.
namnen kommer från den fina dassbok jag köpte av tilda till jul förra
året. 
 

pojkar

baja balle barbapappa batman bebis bush bög fan gay golf guggenheim
hitler jag kossa lång marianne mens offer polis pung stockholm ulla ylle

flickor

anus baken balle bert butt fisk frans gay gunnar hans henrik hjärta hora
jag jönsa kiss knut kong napoleon pappa solna stefan stålbarn tiger troll


ja, vad ska man säga. kul att som 17-årig flicka heta fisk andersson,
eller som 17-årig pojke heta mens karlsson.

ja, mina vänner.

anus strandh.
balle gahlin.
fisk & frans nilsén.
kiss bäckström.
hora-hans dahlberg.
baken söderberg

och såklart min älskade

mens eriksson.

jag älskar er allihopa.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Roligt avbrott i allt det mindre roliga :D

PUSS

2009-09-30 @ 14:49:15
Postat av: Anus Strandh

Vi skrattar, jag, pappan & bubban gott åt detta inlägg.. Lite glädje i det hela var kanon :) Tack Tok!

2009-09-30 @ 14:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0