sofie är glad för jons skull.

idag har jag varit duktig och planterat ner mina blomskott
i krukor som jag och jonken var och handlade på plantagen
innan han återvände till alanäs.

ja, jon kom hit igår för hemligt mission. men eftersom
uppdraget är slutfört och avklarat kan jag härmed tillkännage
att min älskling har klarat MOTORCYKELKORTET! sweet.

dagen idag började med en långprommis runt nydala med
lotta, eftersom det är studentsportardagen och vi insåg att
iksu förmodligen skulle vara överfullt. bra start på dagen.
sen åkte som sagt jag och jonken på plantagen och köpte
det som behövdes för att plantera mina små skott från
gördis.. resultatet blev bra, om dom bara tar sig vill säga..

sen satt jag på balkongen och läste och slumrade någon
timme innan jag tog tag i saken och cyklade på affären och
köpte bananer och jordgubbar och lite annat smått och gott.
nu sitter jag och kikar på fotboll.. sverige - malta.
förhoppningsvis ska det här inte behöva vara någon svår
match för landslaget..

imorgon tänkte jag åka på bibblan en sväng och läsa om
utvecklingspsykologi och sen träna med lotta. sen är jag
öppen för förslag. får se vad helgen har att bjuda, kanske
blir EPP på fredag. treeevligt!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0