sofie hemtentar.

idag kom hemtentan ut. i världens flummigaste kurs, människans livsvillkor.
och det visade sig att frågorna på tentan är snudd på lika flummiga som allt
annat vi gjort i den här kursen.. fast nu har man börjat vänja sig så
förhoppningsvis ska man väl kunna ta sig igenom den här tentan innan nästa
fredag. har iaf börjat spåna lite på hur jag ska lägga upp det. dock känns det
som om jag saknar lite böcker, så jag ska låna en av lotta och kopiera lite
idag. jag menar, man har väl inte skaffat kompisar här för ingenting, lixom?

att bero på ingenting; det här rånet som varit nu under morgonen eller natten
eller när det nu varit, så är det två vaktmästare här utanför som skriker till
varandra om nyheterna, eftersom den ena har radio i öronen, och den andra
inte. tack vaktmästarna, nu behöver jag inte se nyheterna idag. jag vet redan
allt. och sen pratar dom om allt annat också.. och så högt som dom skriker
kunde man tro att den ena satt på mars och den andra på jupiter.

jaja. nu ska jag dra på iksu med lotta. första spinningpasset sedan före sommaren.
vi får se om jag överlever.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0