sofie ser film.. massor.

har just ätit en kulinarisk middag alldeles själv. det är egentligen inte så
kul att stå och laga mat när det bara är en själv som ska äta. egentligen
vill man helst typ bara äta fil och flingor, men det är ju inget att leva på,
så vad gör man inte för att överleva. sen kan man ju disskutera om det
verkligen är att laga mat när man gör pommfritt i ugnen och steker en
hamburgare och hackar lite grönsaker.. tåls att tänkas på.

igår var jag, B och P på biopremiär. flickan som lekte med elden. den var
skitbra och jag hade typ 200 i puls i snitt 75% av filmen. och som benice
sa: "man fick påminna sig själv om att andas". den var sjukt spännande
och helt klart sevärd! ikväll kommer benice hit. hon har tvingat mig att se
en skräckfilm. jag vet inte när jag såg en skräckfilm sist, måste ha varit
typ när the ring kom ut. alldeles för länge sedan med andra ord..

jaja, ska ta och dammsuga nu innan främmandet kommer.

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0