sofie summerar..

nu har jag gett upp tentandet för idag. eller, det var typ en timme sen.
efter det har jag också hunnit med en promenad tillsammans med mor
och jon. skönt och uppfriskande i typ 3 graders kyla.

idag fick jag ett skrivstimm, vilket innebar att jag kunde avverka typ
två-tre frågor på tentan utan större problem. dock kan jag nog säga
att jag kommer få desto större problem med problem-frågorna som
jag har lämnat tills imorgon. inte kul. men imorgon ska jag ha
disiplin nog att kliva upp tidigt (typ åtta) och äta en stadig frukost och
sen sätta igång, så jag blir färdig någon gång. sen tänkte jag och
moster åka och träna kvart över fem. (LOTTA: det blir BP-cykel, häng
på)

aswwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwws // jon


jaja. nu ska jag umgås och vara lite social.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0