sofies kväll..

yesssss. nu har jag avverkat veckans första träningspass. kanske det
sista också? blev pump i min ensamhet, eftersom mina två trogna
träningskamrater svek mig.

tenta-update: tillbringade mer än halva dagen med att fundera på de
två sista frågorna. tror ni jag är klar? NÄE. halva dagen har resulterat
i.. ja, typ sex meningar. från morgonen kan man säga att jag hade
ett halv-stimm och skyndade mig att skriva färdigt frågorna om utveck-
lingspsykologi. men när jag var klar med dom vet jag inte om hjärn-
cellerna lämnade w.o eller om jag lixom inte hade nåt mer att tänka.

jag tar nya tag imorgon. jag ska kliva upp åtta, eftersom det verkar
som att jag skriver bäst på morgonen. så, jag gissar att jag åter-
kommer vid nio imorgonbitt, när mitt tålamod tagit slut.

nu blir det dusch och sen idol.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0