@ annas place.

så har man kommit hem från en myskväll med brudarna :) den bjöd på
annas goda tigerkaka (som varken innehöll mjölk eller ägg!!), grönsaker
och dipp och GA.
nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig och samla vuxenpoäng
genom att lösa korsord. yes. jag och pensionärerna. men tro mig, det är
världens bästa sömnmedel. särskilt dom riktigt svåra.. eller ska jag
tvinga mig själv att vara uppe en stund till så jag kanske kan sova lite
längre imorrn? imorse vaknade jag nämligen halv åtta och var pigg som
en lärka. ja, vad roligt det är med lov..

gnatt. och adjöken.

Kommentarer
Postat av: b

du behöver komma på sov-läger hos mig. bara kurser om hur man sover på bästa och längsta möjliga sätt. vi kommer ha workshops och samtal i grupp. även du ska kunna sova bort en hel dag sofie, ge inte upp! :)

2010-04-07 @ 23:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0