helgen is here.

guten morgen. eller vad det nu heter. igår hade vi goood middag här på m-hem.
vi åt grillat kött, potatisgratäng, god bea och marinerade morötter. mums!
vi kikade på så ska det låta, skavlan och modern family. vi åt marängswiss och
hade trevligt :) blev tidig kväll.. jon somnade på soffan vid tio när lotta hade
farit och jag diskade och gick och la mig tjugo i elva. nästan olagligt tidigt på en
helg..

idag ska vi tvätta bilen. och snart har jag övertalat jon att fara och kika på ÖDFF
som spelar sin seriepremiär mot Umeå Södra idag klockan tre. jag sa att jag tom
skulle bjuda honom på kaffe om han följer med.. så vi får väl se ;)

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0