påskfirande.

så var påsken till enda. torsdag och fredag spenderades som sagt i alanäset.
vi fiskade, åt god mat och umgicks. lördag morgon åkte vi till ankarede.
kort summerat kan man säga att helgen har varit kanon. jag har blivit röd i
ansiktet och fått stora fiskar. jon har fått köra av sig lite och jag har fått prov-
åka hans nya skoter :)

idag har jag mest tagit det lugnt.. nu ikväll har jag varit och spelat lite fotboll.
riktigt roligt. förutom att jag nog förmodligen aldrig haft såhär dålig kondis.
men det ska vi ändra på till veckan, eller hur lotta?

adjöken.


Kommentarer
Postat av: b

Jag kommer självklart sälja stalldelen för sådär 5 miljoner för att betala själva huset med. Jag är en smart tjej! Häst passar bäst på macka är ju även ett ordspråk jag gillar :)

2010-04-07 @ 00:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0