bra iksu!

jag har just upptäckt en finfin grej - att dom har spinningcyklar i
gymmet på iksu. detta innebär att 1. man får cykla till sin egen
musik (som såklart är bättre) och 2. man får cykla hur länge (kort)
man vill.. alltså, vill jag bara cykla 20 minuter så gör jag det.
inget cykel 40 eller cykel 55. iofs kan det vara skitkul ibland också,
med rätt instruktör så. men som sagt, med en spinningcykel i gymmet
gör man precis som man vill ;)

har idag avklarat min andra skoldag. och gissa vad? den enda
föreläsningen som var planerad imorse blev inställd.. lagomt
bra start på dagen. eller inte. inte direkt en bra start på den här
terminen kan man säga..

så, nu ska jag googla organisationsmodeller och annat crap och
prova att bilda mig en uppfattning om vad det är vi ska göra..

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0