handy-woman.

ja. vi fick jobba på benskruvandet enda till idag, eftersom jon inte
fann några skruvar igår. men idag har jag(!) skruvat fast benen
med jons skruvdragare. im proud of myself. sen har vi motorcyklat
en sväng och varit till pernilla&jonas som inte var hemma.

och så har jag ju såklart avverkat första skoldagen. det gick ju bra.
upprop och en halv föreläsning orkade jag och benice med. men
eftersom lärarna är så jäkla klumpiga och dubbelbokar lokaler så
fick dom skylla sig själva när jag och b tröttnade. och jag menar,
man måste ju mjukstarta lite.. och lite tomt är det ju utan lutta också..

imorrn däremot, då kör jag all in med föreläsning och basgruppsträff.
sen tänkte jag också masa mig iväg till iksu.

adjöken.

ps. nu är det bara typ två och en halv månad kvar till håkan, ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0