umeåt.

är åter på plats i umeåt. och idag regnar det. jippi. fast det ger ju
en anledning till att bara stanna inne och mysa.. men jag trotsade
vädret och promenderade till ica.

igår kom p&j hit med våra grejor från ikea, så jag och jonken roade
oss med att pimpa lägenheten igårkväll.. idag ska vi sätta ben på tv-
bänken.

.. och jag kan väl inte blogga utan att nämna att skolan börjar imorrn.
det är lite vemodigt, för det är ju jäkligt skönt att vara ledig samtidigt
som det är skönt att ha lite rutin i tillvaron. hoppas klara mig undan
från att köpa dyr kurslitteratur under den här första kursen som verkar
sååå intressant. NOT. ledarskap i vården kallas den för. men en sak
har jag att se fram emot, för imorrn får jag återse tjejen med stort B,
benice.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0