...

ikväll har som musten gått ur mig. jag har skickat in det där jäkla
vfu-arbetet.. jag tror aldrig jag har varit så ute i sista sekunden
med nåt annat arbete. alltså, att det var färdigt så kort tid innan
det skulle skickas in.. ofta brukar jag ha några dagar till godo.. så
den här uppgiften har typ gett mig magsår och hjärnblödning..

.. och när vi ändå är inne på sjukdomar så kan jag berätta att jag
och jonken varit på patienthotellet ikväll och hälsat på morfar. han
ska vidga några kranskärl imorgon så vi tänkte att det är väl bäst
att umgås när han ändå är i stan, lixom. tänkte kika förbi en sväng
imorgon en sväng på eftermiddan och se hur det har gått också..

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Allt är relativt, jag började skriva innan helgen på del1, del2 fick sin början måndag.. Puss

2010-12-09 @ 08:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0