släktträdet.

tänkt tillägna ett inlägg till de mina och redogöra från vilka jag fått
mina fantastiska (och mindre fantastiska) sidor av.

mor kanske har jag fått mitt fejs av min mor? för inte kan jag då
komma på nån annan jag är lik. dessutom så har jag fått min
nervösa och det-värsta-händer-alltid-sida av morsan.

far av far har jag fått åtminstone två saker. min känsla för 80-tals-
musik och de få saker jag kan hacka till på datorn.. för inte fick jag
då hans intresse för fiske eller ishockey..

mormor av mormor har jag fått min ekonomiska sida! tacka gudarna
för den.

morfar ibland är jag förbannat rastlös och vill bara att allt ska ske nu
och på en gång och helst skulle det redan vara gjort. DET har jag ärvt
av morfar alfie.

farmor
av farmor har jag ärvt en och en halv grej. när jag var lite
mindre fick jag ibland höra att jag såg mer och mer ut som farmor för
varje dag som gick.. men jag tror det avtog nån stans på vägen? eller?
dessutom bor det i mig, precis som i farmor, en liten skvallertant.

farfar
nåt genetiskt kanske jag har fått? eftersom jag aldrig har träffat
min farfar kan jag inte säga om vi har nåt gemensamt.. kanske nån
annan vet det?

så puss på blodsbanden och länge leve :
BENGTSSON, CARLSSON, IVARSSON & SOLEM.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla dessa sidor tillsammans har i alla fall blivit

en toppentjej.Kram kram / Mormor

2010-12-05 @ 17:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0