haha..

haha. ja, man kan inte annat än skratta åt de stackars parvlarna som
gick på att jon skulle jobba på mc donalds. jag tror hellre han skulle
gå arbetslös resten av livet än att jobba på mc donalds, faktiskt.

och idag har jag varit ledig från praktiken. jag och jonken klev upp kl
sex för att kolla på hockey, uppenbarligen helt i onödan, eftersom
sverige inte såg till att vinna. sen när klockan närmade sig elva och vi
hade sovit i soffan nån timme åkte vi ner på stan för att sätta in mina
pengar sen jag fyllde typ 18 och 20. åt en god lunch på stan och sen
åkte vi hem.

imorgon drar vi på en tvådagarstrip till ö-vik. bad, hotell och hockey
står på schemat. det var min julklapp från jon <3 mysigt värre.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0