livet är bra underbart ibland.

idag står tre saker på bloggmenyn.

1. jävlar vilken dag jag har haft på praktiken. i bra bemärkelse alltså!
jag har gjort massor med sköterskejobb, och ändå sa hon imorse (min
handledare, alltså)
att vi skulle mjukstarta och att jag mest skulle gå
brevid och titta första dagen.. men idag har jag nog gjort mer än vad
jag gjort på mina tidigare praktiker - tillsammans. och det säger väl
en hel del om mina tidigare placeringar, eller? :P
jag har satt min första (lyckade) nål på en patient idag. jag har hängt
dropp, tagit kontroller och följt en patient på rectoskopi. och krockat
ihop huvudet med överläkaren som gjorde rectoskopin. yes, pinsamt!

2. vad tycker ni om min nya design? lite fräscht lixom. men ja, den
kanske inte är perfekt, men det är trots allt den första jag gör.. dock
skulle jag behöva en ny lite finare header. nån? som är bra på photo-
shop? hjälp?
också skulle jag vilja veta hur man jag texten i menyn
till vänster lite luftigare.. så, som sagt. hjälp välkomnas.

3. jag är helt plötsligt mycket bättre i min förkylning. det var nog inte
en så dum idé att gå hem och sova igår. för det verkar som det har
gett resultat. inget ont i huvudet idag. mindre snor. sååå skönt!

nu ska jag laga gorumetmiddag i min ensamhet. men för sista kvällen
den här veckan. för imorgon åker jag till alanäs. lördag blir det nog
ström.

adjöken.


Kommentarer
Postat av: melvin

nog ström på lördag? :O de får de minsann bli.. vi ska väl fika..???? .. griiin!!

2010-02-17 @ 19:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0