sofie är ensam.

yes. vi överlevde gårdagens gympass. men det var inte så konstigt.
eftersom det inte ens blev jobbigt. jag fick en egen PT (yes, hör hur
lyxigt det låter) som gjorde ett helkroppspass på gymmet efter mina
mål.. hon visade hur maskinerna fungerade och sen fick jag prova
ett fåtal repetitioner, vilket inte medförde någon träningsvärk idag.
så moster: träningsvärksstatus: NOLL. dock kan jag återkomma på
torsdag, eftersom jag ska köra igenom passet imorgon efter skolan.
så mest troligt har jag en rejäl träningsvärk om två dagar :P

idag har vi dessutom haft en skitbra smärtföreläsning av smärt-SSK,
som förövrigt var anna-lena palmebjörks buksvägerska. yes, mr
palmebjörk himslef var också på föreläsningen. dock så kände han
inte igen mig. jag undrar varför? kan det vara för att jag inte träffat
honom på dom senaste 18 åren, typ? om jag ens har träffat honom
tidigare, överhuvudtaget. (för er som inte vet vad jag pratar om;
jag orkar inte förklara)

förövrigt så lever jag också solo nu tills på fredag då jag åker hem
till kära strömsund över helgen. jonken tog bussen (!) idag, eftersom
han lyckades få sälja bilen idag. så nu är han pengar-på-banken-
rikare och en bil fattigare. får väl se vad det blir av det hela framöver.

nu måste jag kika på halv åtta hos mig.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: vickis

jag hade Palmebjörk som handledare på kir3, han var asbra!

2010-02-02 @ 21:57:03
Postat av: Anonym

Jönssonligan intar oxå Strömsund i helgen....

Vi kanske ses?!! /Moster

2010-02-03 @ 08:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0