sofies äventyr..

idag börjar äventyret på kirurgen 1. och såklart så har förkylnings-
bakterien/viruset intagit min kropp. det är så jäkla typiskt. hoppas
bara på att jag inte blir så klen att jag måste vara hemma nånting.
är så lejsamt att behöva ta igen dagar sen..
jag och jonken har haft en myshelg med skidåking, filmtittande,
promenader i finvädret (och städning). igår bjöd vi roger&a-l på
middag också innan dom tog jon med sig till alanäs. jag åker hem
på torsdag också.. i BIL med pernilla&jonas :)

huskurer mot förkylning, nån?

adjöken.

Kommentarer
Postat av: b

Hett vatten blandat med honung och riven färsk ingefära. Inte så gott, men räddar vilken trasig hals som helst.

2010-02-15 @ 14:54:30
Postat av: Anonym

Sen funkar ju Voltaren mot precis allt också ;)

2010-02-15 @ 14:54:48
Postat av: Anonym

Varma sockor, mjuk varm halsduk. Baljor m grönt te. Sist men inte minst, utan kanske viktigast av allt...... SOVA!!! Kram kram /Moster

2010-02-15 @ 18:06:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0