timotej for eurovision!

ny vecka. nya tag. kom tillbaka till umeå igårkväll efter en fyra timmar lång
bilresa i det inte allt för roliga vädret.. men fram kom vi.

helgen i korthet 

 * fika med brudarna (inte malins, anna&linda) på saga
 * skoteråkning i alanäs
 * OS
 * jag och far var två av dom som röstade vidare timotej direkt till globen

idag på praktiken har jag hanterat min första CVK (central venkateter), hängt
dropp x flera, varit på en bronkoskopi, delat massor med tabletter, blandat
läkemedel med mera och så vidare.

imorgon tror jag att jag ska ringa och ta reda på när man får veta om man fått
sommarjobb. skulle vara skönt att veta, faktiskt. för om jag inte får jobbet på
NUS så har jag ingen back-up-plan i nuläget. eftersom jag inte sökt nåt annat
jobb. inte så smart av carlsson, kanske. jag vet.

imorgon blir det ett kvällspass på jobbet. och på onsdag ska vi träffa huvudhand-
ledarna och prata om smärta. spännande!

adjöken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0