sofie in a very långt inlägg.

idag har jag spenderat typ 3 timmar på skolan och lite drygt två timmar på stan.
och jag sa till lotta och benice att vi helst inte skulle gå in på skopunkten. mitt
hjärta sa ja, men min hjärna så nej, lixom. men visst, vi gick in där. och vad ser
jag inte? jo, ett par skor som jag suktat efter i månader.. trehundra pix, endast.
efter tio minuter av velande så var dom mina. och jag var trehundra kronor
fattigare.. men jag lovade mig själv att inte köpa några skor nästa månad. och
eftersom jag har skrivit det här nu kan jag ju inte göra annat än hålla det..

dock så var det jeans jag var ute efter idag, men eftersom de inte fanns i min
storlek så tänkte jag att jag kunde köpa skor idag, jenas nästa månad. när jag
förövrigt kommer att vara riiiiik, eftersom csn fått fnatt och ger oss fattiga
studenter hela 12 000 kronor. eller ja, 8 000 av dom måste jag ju lämna tillbaka
förr eller senare. men det behöver vi inte tänka på nu.
efter allt ångestprat om skor så kan jag också berätta att jag köpte en ny klocka,
snygg som attans. halva priset var det också. som hittat.

morgondagen är ledig, och jag och lotta har bokat in första träningsdejten på typ
två (!) månader. cykla är det tänkt att vi ska göra. får väl se hur det går. har
börjat känna av gårdagens pump-pass i benen nu..

tänkte också att jag kunde bjuda på lite bilder från jul och nyår.



jepp. tro det eller ej, men det är carlsson herself påväg till farmor&bosse
för att tomta.



stilig jonken på julafton hos mormor&morfar.



lina, strax efter tolvslaget på nyårsafton.



kristoffer censurerar sig själv. (lägg märke till den fina spisen i bak-
grunden. väldigt enkelt, meeeen mysigt)



gott nytt år! (jo, det är jag och jonken)



avslutar med en gullig (men lite suddig) bild på jocke&pida som myser
i sängen efter en natt med hockey.

adjöken.



Kommentarer
Postat av: vickis

hej! är du på skolan på onsdag? Jag är där mellan 12-17. tänkte ta boken då!

2010-01-18 @ 22:00:31
URL: http://vickiswallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0