sofie försöker vara effektiv..

idag har jag varit effektiv. klev upp klockan åtta för att hinna plugga lite innan
jag skulle ner på skolan.. käkäde lunch med jonken och sen var han snäll och
skjutsade mig ner på VVH. hade en skitbra föreläsning om sjukdomar i mag-
tarmkanalen och en mindre bra om handlingsetik. efter föreläsningarna hade vi
(jag, jonken och benice) en familjeutflykt till maxi..

nu sitter vi och väntar på halv åtta hos mig och robinson. finalvecka nu. och på
lördag blir det final här på m-hem med benice. slår nog på stort och köper pizza
då ;)

kan också berätta att jag och jonken nog åker hem nästa fredag.. ska bli skönt
att komma hem. längtar efter lite brudhäng, kanske nånstans på vallgatan? :)

adjöken.


Kommentarer
Postat av: din melvin

ååh.. ja kom hem då!! det är viktigt att du kommer hem då!! förstår du??!! jag saknar dig.. jag längtar!! då kan vi fika, å mysa..?!! jag räknar ner .. iiiihhh...

2010-01-27 @ 20:08:00
Postat av: annie

Hade varit roligt att få hinna träffa dig men tyvärr är jag nog inte hemma då :( Vi går alltid om varandra! Faan åh!

2010-01-28 @ 14:05:43
URL: http://annanilsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0