sofie in seabay.

och i strömsund igen.. det är ett jäkla flängande hit och dit, men vid
den här tidpunkten om två dygn befinner vi oss förhoppningsvis i
ume igen. lungt och skönt, inget fläng.
imorgon ska jag plugga, göra lite ärenden på byn och fara till farmor
och få hjälp med en klänning. och på tisdag drar vi till sundsvall..
på ikea och gör av med lite pengar. roooligt. fast inte roligt och
trängas med alla som också är ute efter den billigaste tröjan i rätt
storlek.. men vad gör man inte?

och nu har jag lite ångest om jag verkligen ska sitta upp enda till
tolv å se på film eller om jag ska lägga mig tidigare och läsa?
hypnotisören av lars kepler är sjuuuukt spännande.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0