sofie in tantgympa-style.

tjoflöjt. så har det redan hunnit bli onsdag. och kväll dessutom. imorgon är
det då naturligtvis torsdag och då kommer bästaste jonken hem igen <3

kan även tillkännage att jag och lotta dagen till ära varit på kärringgympa.
yes, riktigt plocka-äpplen-stil i susanne lanefelt-anda. det var sjuukt jobbigt
och man tog verkligen i och svettades, tillsammans med gubbar med svett-
band i pannan och centimetertjocka glasögon och damer som förmodligen 
var pensionärer redan när jag föddes. yes, jag och lotta och två andra brudar
i våran ålder sänkte medelåldern ganska bra.
efter föreläsning i urologi på em. följde jag med lotta hem och hon bjöd på
typ den godaste köttfärssåsen (sorry, mamma. men du har ingen grädde i.)
jag någonsin ätit.. pratade med trevligt korrefolk i köket och kikade på halv
åtta hos mig. treeevligt :)

imorgon är det övning på KTC som gäller. tror minsann det var CVK, venport
och steril uppdukning som stod på schemat för morgondagen. börjar dock
inte förens klockan ett, så jag har hela morgonen på mig att slöa och kanske
läsa på lite inför dagen..

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ägde detta pass rum på iksu o i så fall va hette det????!!! /Moster

2010-01-21 @ 18:34:03
Postat av: Lotta

Oh, jag blir alldeles generad!

2010-01-21 @ 22:32:48
URL: http://lottadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0