resumé.

jag undrar om ni är intresserade av en resumé? jag har ju som knappt
uppdaterat på en vecka. resumé it is!

jag fick hem jon på onsdagkväll och har jobbat en del.

jag har hunnit med att fylla år, och fått massor av fina presenter! pengar,
plattång, presentkort, smått-och-gott-grejor.. och sist men inte minst..
håkan-biljett och håkan-skivan <3 så nu ska här poppas håkan och
så ser vi fram emot november då jag ska åka till sthlm&hovet med moster.

mamma och pappa och jocke har varit på besök över helgen. vi har ätit dyr
pizza, fikat i skeppsvik, shoppat på ersboda och spelat kort på balkongen..

imorrn är det back to work som gäller, för två dagars jobb. sen är jag ledig
två dagar igen. ser ut som jag kan få två fina dagar ledigt, då väderlekstanten
pratar om ryssvärmen och pekar på skyltar som visar typ 28 grader över ume.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0