day one.

så var första dagen avklarad. förmiddagen var seg, men med lite
kaos runt lunch och bms-kurs på eftermiddagen så blev klockan
snabbt halv fyra och jag rusade glatt hem till tvättiden. NOT. fy fan
för tvättstugor och andras äckliga hår och damm. fy fan för tork-
skåp och kläder som luktar surt.  vi blev nog lite bortskämda på
m-hem där vi kunde tvätta när vi ville, utan att springa upp och ner
till tvättstugan..

imorgon jobbar jag kväll. tänkte försöka hinna med en simtur på
iksu innan jag börjar. måste nämligen ta tag i min träning nu. har
ju inte varit där på över en månad pga. min långdragna förkylning
och att jag varit på tok för lat. men nu ska jag ta tag i mig själv
och mitt liv :P dessutom tänkte jag gå och lämna blod på fredag,
eftersom man inte får göra det när man är förkyld så har jag varit
tvungen att skjuta upp det tills nu..

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0