måste..

okej. jag tänkte att jag inte skulle skriva något inlägg om bröllopet,
eftersom det skrivs nog på alla andra stället. jag har väl heller inte
varit något stort fan av bröllopet, men tänkt att jag ändå måste se
det eftersom det är så historiskt på nåt sätt..

.. men nu är det så att jag bara måste skriva. jag missade daniels
tal
igår, så jag kollade just på det på svt play. alltså, kan man se
det utan att bli blödig? man kan ju som inte ta misste på att han
gillar sin tjej.. själv satt jag framför datorn med tårar i ögonen och
önskade att jag fick gifta mig idag och också få ett så fint tal. nej,
jon. känn ingen press ;)
om jag var lite tveksam till daniel westling
innan så är jag då inte det nu.. hejja, prins daniel!



* * *

nog om bröllop. jag har just spenderat typ en och en halv timme i
köket för att göra pizza och pizzasallad. den här gången gjorde jag
allt alldelese själv. allt från (kolhydratfri-)pizzabotten till tomatsåsen
och salladen.. yes, you can call me pizza-girl. jävligt god blev den
också.

ikväll blir det fotboll och imorgon blir det lite organiserat kaos på
jobbet.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0