papperspåse?

jag är inte så smart alla gånger. har precis kommit hem från ica.
när jag cyklade till ica duggregnande det lite. jag handlade, gick
till kassan och tog en papperspåse och betalade. en papperspåse.
när jag kom ut från ica så spöregnande det. jag skojar inte när
jag säger att man kunde ha duschat ute..  och jag hade tagit en
papperspåse..? alla som vet att ett plus ett är två vet vad som
händer med en papperspåse när den blir blöt.. med lite om och
men och lite omplacernade av varor till cykelkorgen tog jag mig
hem iallafall tillslut. men både jag, byxorna och papperspåsen var
dygnsur. påsen gick sönder i trapphuset, men då kunde jag bara
bära den uppför trappen ;P

jon har åkt till strömsund. jag ska jobba hela helgen och sy nya
gardiner till dasset på kråken. nu ska jag gå och kocka middag
och så blir det en slökväll.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0