work.

kul väder vi har. verkligen. fast egentligen spelar det ingen roll, eftersom
jag ändå jobbar. ska snart käka lunch och sen dra iväg på jobbet. har
spenderat hela förmiddagen i soffan och kikat på bröllops-TV. faktiskt skönt
med en liten slö-morgon.

igår lyckades jag faktiskt sy en gardin till dasset på kråken. blir spännande
att se om den passar.. tyckte jag mätade så noga, men när själva gardinen
var klar stämde inte måtten riktigt.. men tyget var inte så dyrt så i värsta
fall får jag väl köpa nytt. dock tog det typ en och en halv timme och två
samtal till moster innan jag fick igång symaskinen, men tillslut så.. kommer
väl med bildbevis när dom hänher på plats.

adjöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0