back in ume.

nu är vi tillbaka i umeå. eller ja, sen klockan 21 igårkväll. idag är jag uppe
med tuppen för att skriva lite på min vfu-uppgift. klockan tio ska jag infinna
mig på skolan för vfu-handledning med min gamla basgrupp 5 :)
på eftermiddagen ska jag på bibblan för att kopiera nån jäkla bok med
handlingsetik så jag kan knyta ihop uppgiften.. fast än så länge är det en
bit kvar.. tänkte också försöka hinna med cykel innan jag går hem igen.

helgen har bjudit på massa trevligheter. lördagen blev en heldag med skoter-
trip till tåsjön. vi åkte förbi spunsen en sväng också och kollade så allt stog
rätt till ;) resten av helgen har bjudit på mer skoteråkning och god mat och
melodifestival där absolut RÄTT låt vann! hejja anna bergendahl i oslo! 

nu : frukost. 

adjöken.

 

Kommentarer
Postat av: morfar

Tack för omtanken! kul att någon bryr sig

kram Morfar

2010-03-15 @ 08:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0