comeback.

moster trodde att jag blivit draftad av nåt lag, gissar att det är med tanke
på att jag skrev att jag ska spela fotboll på onsdag. men nej, så är det inte.
man skulle snarare kunna säga att jag ska göra en mini-comeback i dam-
laget hemma.. bara för att det rycker i mina fotbollsfötter, lixom. så, nu har
vi rätt ut det..

imorgon är jag ledig. men som den plugghäst jag är åker jag till lotta och
pluggar på en tenta som jag redan klarat.. lotta har tenta på lördag och
jag tänkte sympatiplugga lite med henne. tänkte gå via iksu först och köra
pump, och hoppas att jag inte går av på mitten eller nåt med tanke på att
jag inte tränat pump sen för ungefär två veckor sen..
på fredag väntas examination på KTC. antingen blir det PAC, infusion, KAD,
sond eller transfusion.. förhoppningsvis går det vägen så man kan slappna
av på riktigt under påsklovet :)

till helgen blir det nog pizza och mys med j, b, a-l och kanske p & j :)

adjöken.


Kommentarer
Postat av: moster

Lovar träningsvärk om du inte pumpat nya releasen.... Skaplig benlåt!! :0

2010-03-25 @ 17:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0