: )

för att återkoppla lite till tidigare inlägg så kan man säga att jag nu
fått hjälp med min hosta. det kostade mig 248 kronor. ett besök hos
en doktor som hade ett smajl som var större än något som tidigare
skådats och kallade mig för "do, lilla flicka" och 148 kronor på appo.
det är ju alltid kul, såhär i slutet på månaden och när nästa månads
inkomst kommer imorrn och är så mycket som 4070 pix.

med 4070 kr lyckas man väl betala maten och hyran. prick. sen får
man sitta inne och vänta till 25 juni kommer... fast jag tänkte nog
snylta lite på mitt sparkonto för att kunna köpa nya jobbarskor.
mina gamla är under all kritik, så att säga. det är ungefär lika platta
som en pannkaka, typ. och inte ett dugg sköna.

och nåt helt annat: ikväll ska vi (jag och jonken) klippa oss!!
oh, så skönt det ska bli. med tanke på att jag inte klippt mig sedan
början av februari så är det verkligen på tiden nu.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: moster

vad ordinerade doktorn m stora smaljet?

2010-05-25 @ 20:10:09
Postat av: moster

smaljet?! Smajlet! :D

2010-05-25 @ 20:11:38
Postat av: Tilda

ojj, där va tryckfelsnisse framme x)

2010-05-25 @ 20:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0