our house.

på plats på nydala! vi hade flyttat allt och städat klart när klockan var
halv fem. kvart över sex lämnade vi ifrån oss nyckeln.. dock hade vi
nog inte lyckats om det inte varit för pernilla och lotta! TACK FÖR HJÄLPEN!
dock så ledde nog allt ut-och-in-springande till att jag ådrog mig en
förkylning.. så idag värker både huvvet och halsen..

har spenderat morgonen med att packa upp lite grejor i köket. men
det kommer att bli trångt i skåpen.. tror nog att vi måste införskaffa
någon typ av hurts för lite mer förvaring.. eller åtminstone nånting
att ställa mikron på..

bilder kommer väl när vi fått lite mer ordning.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du ska peppa mig, inte skratta!

Jag kommer förbi på ett glas vatten mitt i springturen tror jag. Mest för att bevisa att jag faktiskt är ute och rör på mig..

2010-05-04 @ 23:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0