träna?

så var vi tillbaka i ume. två soliga dagar har vi fått på kråken..
igår somnade jag i solen och jag tror tillochmed att jag fick
bonn-bränna-ränder. som säkert inte syns idag..
idag är det mulet i ume och jag måste nog läsa några artiklar..
jag&lisa har varit i en liten svacka kan man säga. vi fick typ
inget gjort i onsdags, så imorrn räknar vi med att köra hårt både
på projektplan och artikelgranskning.

räknar även med att åka och träna klockan fyra. nu har förkylningen
f*n hindrat mig från att träna alldeles för länge. man ska ju börja
med beach 2010 i tid, so to speak.

adjöken.

Kommentarer
Postat av: malin

Hola! Ja jag hoppas det blir bra med Umeå. Yes, jag ska jobba på NUS, cancercentrum. Själv då, hur ser din sommar ut? blir du kvar i Umeå? KRAM

2010-05-16 @ 12:58:10
URL: http://malings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0